Veel gestelde vragen en antwoorden

Algemeen

Kan ik voor korting sparen?

Als klant van Het Salonnetje kunt u sparen voor extra voordeel. U ontvangt  bij een behandeling een stempelkaart waarbij u bij iedere 10 euro een stempel verdient. Wanneer de kaart vol is (bij 24 stempels) ontvangt u €7,50,- euro korting op een behandeling naar keuze.

U spaart alleen op behandelingen (niet op producten).

Als ik naar de schoonheidssalon bel, krijg ik geen gehoor?

Wanneer u geen gehoor krijgt via de telefoon kunt u een terugbelverzoek achterlaten op onze voicemail of het op een later tijdstip nogmaals proberen. Het kan voorkomen dat ik bezig ben met een behandeling. Omdat ik mijn klanten graag de volledige aandacht geef, beantwoord ik geen telefoon tijdens de behandeling. Indien u een voicemailbericht heeft ingesproken, bel ik u natuurlijk z.s.m. terug.

Ik kom met de auto, kan ik voor de schoonheidssalon parkeren?

Ja, Het Salonnetje is gelegen is een woonwijk met voldoende (altijd gratis) parkeermogelijkheden.

Verkopen jullie ook cadeaubonnen ?

Ja, u kunt bij ons cadeaubonen aanschaffen vanaf 10 euro.

Versturen jullie ook cadeaubonnen?

Ja, wij versturen ook cadeaubonnen naar uzelf of naar iemand die u wilt verrassen. Uw bon wordt leuk ingepakt, natuurlijk op tijd verzonden en eventueel voorzien van een persoonlijk tekst. De verzendkosten bedragen € 2,-

Afspraak maken

De datum die ik selecteer is steeds volgeboekt, klopt dit wel?

Ja, dit klopt. Alle beschikbare tijden die u online te zien krijgt zijn direct afkomstig uit onze agenda. 

De beschikbare tijden die u te zien krijgt, worden aan de hand van uw gekozen behandeling(en) getoond. Wanneer u een kortere behandeling kiest, kan het voorkomen dat er nog tijden beschikbaar zijn. Onze schoonheidssalon wordt druk bezocht. Het is daarom raadzaam om uw afspraak vroegtijdig te boeken.

Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?

Je kunt een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren kosteloos annuleren.

Geboekt via de online agenda:

Indien u de afspraak via de online agenda via Treatwell heeft gemaakt kunt u deze alleen zelf annuleren. Ga dan naar uw Treatwell profiel, op uw Treatwell-profiel vind je een overzicht van je boekingen. Kies vervolgens de optie ‘Boeking annuleren’. U kunt tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren.

U kunt hier in Treatwell inloggen: https://www.treatwell.nl/

Geboekt zonder online agenda:

Indien u de afspraak met mij, zonder online agenda, heeft gemaakt kunt u tot uiterlijk 24 uur van tevoren uw afspraak telefonisch of per e-mail annuleren. Indien u telefonisch geen gehoor krijgt, kunt u de voicemail in spreken.

LET OP! Binnen 24 uur is het alleen mogelijk om uw afspraak telefonisch te annuleren, er is anders een mogelijkheid dat ik uw annulering niet op tijd binnen krijg.

Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?

Ja, u kunt uw afspraak kosteloos annuleren indien dit minimaal 24 uur van te voren wordt doorgegeven. 

Indien u 24 uur of korter van tevoren annuleert zijn wij genoodzaakt om 50% per gereserveerde behandeling in rekening te brengen.

Hoe kan ik afrekenen?

U kunt in de salon contant, per pin betalen of met een cadeaubon van Het Salonnetje.

Via de online agenda in Treatwell: Je hebt de mogelijkheid om in de salon te betalen of om vooraf online te betalen met iDeal, Paypal of creditcard.
Ook kun je je treatment betalen door het tegoed op je account, kortingscode of Treatwell Giftcard te verzilveren.
LET OP: dit is alleen mogelijk wanneer je ervoor kiest om het resterende bedrag direct online te betalen! “

Hoe wijzig ik een boeking?

Geboekt via online agenda:

Een boeking die je gemaakt hebt via de online agenda van Treatwell kan je alleen zelf wijzigen of annuleren.
Wanneer je inlogt op je Treatwell- account of via je bevestiging naar “wijzig boeking” gaat, kan je dit zelf doen. Uiteraard kan je ook nog contact met Treatwell opnemen door ze te bellen op 020 7900190 (doordeweeks van 08.30 tot 20.30 en in het weekend van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.nl.

Geboekt zonder gebruik van de online agenda:

U kunt per mail of telefoon contact met ons opnemen om de afspraak te wijzigen.

 


Assign a menu in the Left Menu options.
Assign a menu in the Right Menu options.