Veel gestelde vragen en antwoorden
Algemeen
Als ik naar de schoonheidssalon bel, krijg ik geen gehoor?
Wanneer u geen gehoor krijgt via de telefoon kunt u een terugbelverzoek achterlaten op onze voicemail of het op een later tijdstip nogmaals proberen. Het kan voorkomen dat ik bezig ben met een behandeling. Omdat ik mijn klanten graag de volledige aandacht geef, beantwoord ik geen telefoon tijdens de behandeling. Indien u een voicemailbericht heeft ingesproken, bel ik u natuurlijk z.s.m. terug.
Ik kom met de auto, kan ik voor de schoonheidssalon parkeren?
Ja, Het Salonnetje is gelegen is een woonwijk met voldoende (altijd gratis) parkeermogelijkheden.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen ?
Ja, u kunt bij ons cadeaubonen aanschaffen vanaf elk bedrag of behandeling.
Versturen jullie ook cadeaubonnen?
Ja, wij versturen ook cadeaubonnen naar uzelf of naar iemand die u wilt verrassen. Uw bon wordt leuk ingepakt, natuurlijk op tijd verzonden en eventueel voorzien van een persoonlijk tekst. De verzending bedraagt € 2,-
Afspraak maken
De datum die ik selecteer is steeds volgeboekt, klopt dit wel?
Ja, dit klopt. Alle beschikbare tijden die u online te zien krijgt zijn direct afkomstig uit onze agenda.
De beschikbare tijden die u te zien krijgt, worden aan de hand van uw gekozen behandeling(en) getoond. Wanneer u een kortere behandeling kiest, kan het voorkomen dat er nog tijden beschikbaar zijn.
Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen of annuleren?
Geboekt via de online agenda:
Indien u de afspraak via de online agenda heeft gemaakt kunt u zelf deze annuleren, in de bevestigingsmail staat een link waarmee u dit kunt doen. Wijzigen via de online agenda is niet mogelijk, wel kunt u de afspraak annuleren en een nieuwe afspraak maken. U kunt tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren.
Geboekt zonder online agenda:
Indien u de afspraak met mij, zonder online agenda, heeft gemaakt kunt u tot uiterlijk 24 uur van tevoren uw afspraak telefonisch of per e-mail annuleren. Indien u telefonisch geen gehoor krijgt, kunt u de voicemail in spreken.
LET OP! Binnen 24 uur is het alleen mogelijk om uw afspraak telefonisch te annuleren, er is anders een mogelijkheid dat ik uw annulering niet op tijd binnen krijg.
Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?
Ja, u kunt uw afspraak kosteloos annuleren indien dit minimaal 24 uur van te voren wordt doorgegeven.
Indien u 24 uur of korter van tevoren annuleert zijn wij genoodzaakt om 50% per gereserveerde behandeling in rekening te brengen.
Hoe kan ik afrekenen?
U kunt in de salon contant, per pin betalen of met een cadeaubon van Het Salonnetje.