Bestellen en Retourneren Het Salonnetje Webshop

Bestellen
Voor bestellingen onder de € 40,- rekenen wij voor bestellingen uit NL € 3,95 (0-10kg) verzendkosten. Bestellingen boven de € 40,
– uit NL verzenden wij zonder verzendkosten. Het is ook mogelijk om vanuit België te bestellen, echter gelden hier extra kosten voor de verzending, deze worden in het winkelmandje aangegeven.
IBAN: NL57 KNAB 0255 5570 19 t.n.v. Het Salonnetje te Blokker.

Leveringstermijn en verzending
Het Salonnetje streeft ernaar uw bestelling binnen 2 werkdagen (uitgezonderd feestdagen) na ontvangst van betaling te verzenden naar het opgegeven adres. De uiterlijke leveringstermijn bedraagt 30 dagen, indien artikelen niet voorradig zijn. Overschrijding van dit leveringstermijn geeft recht op annulering van de bestelling. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft geen recht op schadevergoeding. De verzending gaat via PostNL.

Zichttermijn, annuleren en retourneren
De consument c.q. afnemer heeft recht op een zichttermijn van 5 werkdagen, vanaf het moment dat het product ontvangen is. Binnen deze periode mag een product zonder opgaaf van reden worden teruggestuurd, mits ongebruikt en in ongeopende, originele verpakking. Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Wordt de bestelling geannuleerd, nadat deze is verzonden, dan dient de consument c.q. afnemer het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van de consument c.q. afnemer hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht. Als de consument c.q. afnemer de gehele bestelling wilt retourneren, zal de gehele aankoopsom, exclusief de berekende verzendkosten worden teruggestort. Bij het retourneren van een deel van de bestelling, zal de aankoopsom van het geretourneerde deel van de bestelling worden teruggestort. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. De consument c.q. afnemer dient zelf de verzendkosten voor het terugsturen te betalen en is verantwoordelijk voor diefstal, beschadiging of verlies tijdens het transport. Het bedrag wordt, na goede ontvangst van de retourzending, binnen 14 dagen terugbetaald. Alle retourneringen dienen schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.

Acties en aanbiedingen
Een actie of aanbieding vervalt indien het product waarop de actie of de aanbieding betrekking heeft in de tussentijd niet meer beschikbaar c.q. leverbaar is. Beautyproductenshop.nl kan niet aan haar acties of aanbiedingen worden gehouden indien de consument c.q. afnemer redelijkerwijs kan begrijpen dat de acties of aanbiedingen, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevat. De in een actie of aanbieding vermelde prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen van overheidswege.

Betaalmogelijkheden
Bestellingen dienen vooraf te worden voldaan (per Ideal). U kunt uw online bestelde product zonder bijkomende kosten afhalen in onze salon. U bestelt en betaalt online, waarna het product in de salon gereserveerd wordt. Wij laten u zo snel mogelijk per e-mail weten dat uw bestelling voor u klaarstaat. Wacht om onnodig wachten of teleurstellingen te voorkomen altijd dit bericht af voor u naar de salon gaat, dan maken wij een afspraak wanneer u langs kunt komen. Is een product niet op voorraad in de salon, dan laten wij u weten wanneer dit product in de salon weer voorradig is. Als u naar de salon gaat om uw product(en) af te halen, neem dan van tevoren contact op voor een afspraak en neem een kopie van uw orderbevestiging mee. Besluit u in de salon toch voor een ander product te kiezen (dit is altijd mogelijk), dan betalen wij u een eventueel teveel betaald bedrag terug. Ziet u in het geheel af van uw aankoop, dan storten wij het aankoopbedrag terug op uw bankrekening. salon.

Adres gegevens
Het Salonnetje
Bramleylaan 46
1695 HG Blokker

Openingstijden afhalen

Maandag09.30 – 21.00 uur
Dinsdag09.30 – 21.00 uur
Woensdag09.30 – 21.00 uur
Donderdag09.30 – 21.00 uur
Vrijdag09.30 – 17.30 uur
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
OpmerkingProducten afhalen uitsluitend op afspraak!

Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail, reguliere post en of telefonisch medewerkers door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen

Post & Email gegevens

Het Salonnetje
Bramleylaan 46
1695 HG Blokker

Tel.: 06-38630152
Email: cindy@het-salonnetje.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.